آمریکا از حربه فریب جوانان برای دشمنی با ایران استفاده می‌کند 
کد خبر: 4170613
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
استاندار خراسان‌جنوبی:

آمریکا از حربه فریب جوانان برای دشمنی با ایران استفاده می‌کند 

استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه اتفاقات چد سال اخیر نشان می‌دهد آمریکا، آمریکای سابق نیست و در حال تجزیه شدن است لذا به دنبال فریب دادن دنیا به ویژه جوانان است تا بتواند ضعف‌های خود را کمرنگ جلوه دهد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز شنبه یکم مهرماه در جریان حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان دخترانه سمانه در بیرجند برگزار شد، با حضور در یک کلاس درس،  سال جدید را با طرح دو سؤال از دانش آموزان تبریک گفت.

کدام کشور در دنیا در فضای مجازی و رسانه‌ها به موضوع حقوق زنان می‌پردازد؟ و کدام کشور در دنیا بیشترین و بزرگترین زندان‌های زنان و مادران را دارد؟ دو سؤالی بود که توسط استاندار مطرح شد و پاسخ دانش آموزان به این دو سؤال آمریکا بود.

قناعت در تشریح این دو سؤال و پاسخ‌های ارائه شده، گفت: آمریکا با پرداختن به مسائل زنان در فضای مجازی و رسانه‌ها، قصد دارد به دنیا ثابت کند که بهترین نسخه‌ها را برای آزادی زنان پیچیده و زنان دنیا اگر می‌خواهند سعادتمند شوند باید آموزه‌های دینی، ملی، منطقه‌ای خود را کنار گذاشته و به این نسخه توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهند که آمریکا بیشترین و بزرگترین زندان‌های زنان و مادران را دارد، ادامه داد: این موضوع با ادعای بهترین نسخه برای آزادی زنان در تناقض است.

استاندار با تأکید بر اینکه آمریکا در بحث فروپاشی خانواده‌ها بیشترین مشکلات را دارد، یادآور شد: آمریکا می‌خواهد با از هم پاشیدن خانواده‌ها در کشورهای دنیا، نقص و ایراد خود را کمرنگ نشان دهد.

قناعت با بیان اینکه آمریکا به شدت ضعیف شده، اظهار کرد: همین اتفاق‌های اخیر مثل تبادل 5 جاسوس آمریکایی با 5 شهروند عادی ایرانی که با پرداخت چند میلیارد یورو دارایی‌های بلوکه شده ایران همراه بود و همچنین بازگشت بیش از 3 هزار لوح هخامنشی به ایران که میلیاردها دلار ارزش دارد و 70 تا 80 سال قبل به زور از ما گرفته بودند، نشان دهنده ضعف آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: همه اتفاقات چد سال اخیر نشان می‌دهد آمریکا، آمریکای سابق نیست و در حال تجزیه شدن است لذا به دنبال فریب دادن دنیا به ویژه جوانان است تا بتواند ضعف‌های خود را کمرنگ جلوه دهد.

انتهای پیام
captcha